WineOS kao vodeći vinski sajam regije



WineOS, 16. i 17 siječnja 2026., u Osijeku, nadilazi okvire nacionalnog vinskog događanja i sve snažnije se pozicionira kao relevantna regionalna, ali i europska vinska priča. Potvrđuju to i strani novinari, autori specijaliziranih vinskih i gastro časopisa te influenceri koji iz godine u godinu dolaze u Osijek, ne samo kao posjetitelji, nego i kao važni promotori sajma i hrvatskih vina na međunarodnoj sceni.

Da su mediji jedan od ključnih stupova razvoja manifestacije, potvrđuje i Boris Ocić, predsjednik udruge „Dekanter“, jedan od organizatora sajma, koji naglašava kako je kvalitetna suradnja s novinarima od samih početaka sastavni dio strategije sajma, jer upravo kroz autentične priče WineOs gradi prepoznatljivost i vjerodostojnost na domaćem i stranom tržištu.

Charine Tan, vinska autorica ističe da je WineOs kvalitetom jedno od najkvalitetnijih hrvatskih vinskih događanja.

- WineOS se ističe jedinstvenim fokusom na istočnu Hrvatsku, njezine autentične i često nedovoljno zastupljene okuse. Lokacija događaja i programi omogućuju posjetiteljima da urone u bogatu gastronomsku i vinsku kulturu regije te da kroz izravnu interakciju s vinarima steknu dublje razumijevanje lokalne tradicije. Za vinske profesionalce WineOS je neprocjenjiva platforma za umrežavanje i razvoj poslovnih prilika – rekla je Tan.

Tekstovi, reportaže, videozapisi i objave stranih medija ne promoviraju samo sajam, već i Hrvatsku kao vinsko i turističko odredište, pridonoseći širem imidžu zemlje na međunarodnoj sceni. Za domaće proizvođače vina to znači priliku za predstavljanje na stranim tržištima, stvaranje novih poslovnih kontakata i jačanje izvoznog potencijala.



Pripremio: Tomislav Radić


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga